onsdag 4 februari 2009

Återkoppling - Feedback

Nu är det dags för lite återkoppling om nobloggen från er, mina kära läsare. Jag behöver veta vad ni tycker om nobloggen. Vad är bra, vad är dåligt, vad är tråkigt, vad är irriterande och vad vill du ha mer av? Är texterna svåra att förstå? Är texterna för långa, för korta eller rent utav lagom långa? Snälla, plita i hop ett mejl till mig med dina synpunkter, jag behöver dem för att kunna förbättra och utveckla bloggen.



I dag fick jag faktiskt lite bloggåterkoppling i skolan, (tack för det). Det var några personer som funderade på vad en målbeskrivnings-wordle är bra för. Ja, det kan man verkligen fråga sig. Bra fråga. Egentligen är de bara på kul, för att ruska om i hjärnan lite, se målbeskrivningen från ett annat håll, titta, läsa och associera fritt kring begreppen som dräller omkring i en salig röra. Flummigt? Nja, nej, jag skulle kalla det omväxling.

Jag skulle vilja ta betydligt fler elevbilder på lektionerna, men det kan jag tyvärr inte eftersom jag har fått in ytterst få ifyllda blanketter som heter något i stil med "Medgivande till publicering".

Inga kommentarer: